2014. november 22., szombat

2. ÉVAD 41.RÉSZ : Ármánykodás

- Elaludtam !-kipattantak a szemeim. Körbenéztem,sehol egy lélek. A szobámban,az ágyon feküdtem. Gyorsan felkeltem és az ajtóhoz mentem. Finom illatok és hangos nevetés csapott meg. 
- Végre a hercegnő is felébredt !-lépett oda hozzám Jessica. 
- Mi folyik itt ?-kérdeztem.
- Gyere !-húzott a nappaliba,ahol épp Liam,Niall és Zayn ténykedett. 
- Jó reggelt !-köszöntött Liam. 
- Mi a frászt csináltok ?-néztem körbe. A konyhában Laura,Susan,Hannah és Alice kotyvasztott. 
- Hé shh ! Gyere elmondom a napirendedet !-kapta el a karom Liam és az előszobába vitt.
- Gratulálok neked és Zayn-nek !-suttogta Laura,amikor elhaladt mellettünk. Értetlenül néztem Liam-re. 
- Veszünk neked egy helyes estélyit aztán bulizunk !-kiabálta lelkesen Liam.
- De miért is ?-kérdeztem flegmán. Liam idehívta Zayn-t. 
- Babaváróbuli.-mondta. Idegesen dobbantottam és felrohantam a szobámba. Liam utánam jött és megállított. 
- Jasmine Rosalie Jackson !-kiabálta,mire megtorpantam. - Idefigyelj nem fogod elrontani ezt az egészet,mert hisztirohamot kaptál ! Zayn a gyereked apja a teszt is kimutatta !-*Nézz rá !-visszafordultam,egy darabig Zayn-t figyeltem,majd újra Liam-et,aki eközben is beszélt.*- Ő mindent megtesz csak azért,hogy neked jó legyen ! És te ? Te mit teszel érte ? Semmit ! A napirended a következő: Hannah-val elmentek vásárolni,jól érzitek magatokat,aztán haza jöttök a bulira. Nagyon sok ember itt lesz,úgyhogy a legjobb formádat kell hoznod !-hadarta el Liam,majd odatolt Hannah-hoz. 
- Na mehetünk ?-kérdezte lelkesen Han. Megvontam a vállam. Ekkor Zayn lépett oda hozzám. Szomorúan nézett rám. 
- Tessék ezt még reggel csináltuk neked a srácokkal.- nyújtott át egy zacskó.
- Köszönöm.-motyogtam és elindultam kifelé,de Liam összeráncolt szemöldökkel állt elém és Zayn felé mutogatott. Felsóhajtottam és visszafordultam,megöleltem Zayn-t. 
- Khmmm!-köhögött Liam. Szúrósan néztem rá,majd közelebb hajoltam Zayn-hez és megpusziltam. 
- Nagyon aranyosak vagytok !-jegyezte meg Laura. Felfordítottam a fejem. A tekintetem ijesztő volt,képes lettem volna megölni vele.
- Vagy még sem hehe...-vakarta meg a tarkóját és gyorsan eloldalgott. 
- Na de Rose !-lökött meg Liam. Ökölbe szorult a kezem. - Hannah vidd el gyorsan !-tolt ki az ajtón minket. 
- Nem értem miért csinálod ezt...-jegyezte meg Hannah. - Szerintem Zayn nagyon cuki..!
- Fejezd be. Nem Zaynnel van a bajom,hanem Liam-mel és a hülyeségeivel !-válaszoltam. Ezután csendben mentünk tovább. Végig a tegnap járt a fejemben,egyszerűen nem..nem tudtam felfogni,hogy már Liam is ellenem fordult. Már mindenki ellenem játszik ! Az egyik bolt kirakatában könyvek voltak,ameddig Hannah nem figyelt meglógtam. Tudod ki fog veled vásárolgatni..! 
- Hm..na lássuk mik vannak itt..-motyogtam és körbenéztem a boltban. Hannah sosem keresne egy könyvesboltban.
- Segíthetek ?-kérdezte egy lány. Legyintettem.
- Nem kell köszi,csak bujkálok.
A lány felnevetett,mire megfordultam. A kinézete bájos volt. Hirtelen abba maradt a nevetése. 
- Tudom ki vagy !-kiabálta. 
- Shh !!-fogtam be a száját és lehúztam a földre. - Igen és tudom,hogy ki vagyok..
- Itt vannak a többiek is ? Az egész banda ?-lelkesedett. Megráztam a fejem,majd felálltam. Nem láttam Han-t sehol. 
- Kösz mindent !-szaladtam ki. A tervem az volt,hogy egész nap itt fogok lófrálni,aztán valamikor haza esem. Ha komolyan "babváróbuli"t akarnak csinálni,akkor szándékosan elkésem és nem veszek ruhát. Hamar rá kellett jönnöm,hogy ezzel magamat aláznám meg. Főleg most,hogy nagyon sokat számít az emberek véleménye a verseny miatt. Nem mellesleg,tényleg kén egy jó estélyiruha. Szerencsére megpillantottam egy ruhaboltot. Nem siettem,hisz nagyon ráérek. Épp,hogy csak beléptem,ki is mentem,mert a bolt végében megpillantottam Hannah-t. Nem voltam elég elővigyázatos és észre vett.
- Rose !-kiabálta és elkezdett felém rohanni. A sétáló utca végén van egy pláza,oda futottam be. 3 szint,több száz bolt,éttermek,mozi stb. Itt nem fog megtalálni ! Legelőször megnéztem,milyen filmek vannak. Persze a mozi fent volt a 3.-on. Direkt lépcsőn mentem,mert a liftből tuti kiszúrna a drága barátnőm. Csak béna filmeket láttam,így hát tovább álltam. A gyomrom korogni kezdett. Szerencsére a mozinál egy csomó étterem szokott lenni. Ez most sem volt másképp. Ma a görög kaja volt az ínyemre,de nem időzhettem sokáig,így beértem egy gyros-szal pitában. Azt majszolva haladtam tovább,végig játékboltok,míg elértem egy...bababolthoz. Egy darabig ledermedve álltam előtte. Feltörtek az emlékek. A szemeim könnyesek lettek. Nem bírtam megállni,muszáj volt bemennem. Volt itt minden: cipők,dresszek,nadrágok,pólók. 
- Első gyermeknek keresel vagy kis tesónak ?-kérdezte egy nagyjából velem egykorú lány. Meredten néztem rá. - Te vagy Rose az Infinity-ből ?!
- Nem tudom..-rebegtem,megakadt a szemem egy velem egy idős lányon. A cipőket nézegette,amikor odalépett hozzá egy kis nadrággal egy srác. Nevetgéltek. A srác a fülére vette a cipőket a lány nevetett,aztán orron puszilta.
- Hahó ?!-állt elém a lány. Megráztam a fejem.
- Ne haragudj..-elindultam kifelé. A hasamra tettem a kezem. Most esett csak le mi is történt. Túl felelősség egy gyerek. Nem lesz időm énekelni és tanulni sem mellette. Ráadásul az apjának sem. De akkor mit tegyek ? Vetessem el ? Az kegyetlenség ! Teljesen kétségbeestem,leültem egy padra. A csempét néztem. Pont egy kijárat előtt ücsörögtem. Úgy döntöttem tovább állok. Lassan kisétáltam. A sors fintora volt,hogy a házunktól nem messze volt a kijárat,de eszem ágában sem volt haza menni és hallgatni Liam lecseszését. Az ellenkező irányba indultam. Ott volt a park,ahol Zayn-nel gyakran sétálgattunk. Néha visszaforgatnám az időt és nagyon sok mindent megváltoztatnék. Talán még a találkozásomat is Harry-vel.. 
- Rose ?!-kiáltotta egy hang. A hang élesen csengett a fülemben,muszáj volt megfordulnom. - Végre meg vagy !- jött oda hozzám Hannah. - Azt hitted meglóghatsz ?!- kapta el a karom. Hagytam magam,ár nem volt értelme "menekülnöm". Csendben,mélyen magamba meredten követtem.
- Képzeld találtam egy nagyon szép ruhát !-rángatott egy üzlethez.
- Soha sem fogom azt felvenni..-motyogtam és kimentem. 
- Várj !-kiabálta és áthúzott egy másik boltba..majd még egybe..és mégy egybe és még vagy százba..


                                                             ***

Már nagyjából 6 óra lehetett,de Hannah még mindig ruhákat próbáltatott fel velem. Addig,amíg végül nagyon elegem lett. Odaadtam neki az összes ruhát,majd szépen kisétáltam. Már rég kiválasztottam magam egy ruhát,de az nem itt van,hanem egy egyszerű átlagos boltban az ellenkező irányban. Fogalmam sincs mit csinált Hannah,de megint sikerült szem elől tévesztenie. Bevallom örültem is neki,mert legalább nem fog feleslegesen rikácsolni,hogy melyik ruhát vegyem meg,végtére is ez az én babaváróbulim. Akármilyen furán is hangzik,meggondoltam magam és kíváncsian várom milyen lesz. Nincs miért izgulnom,mert Harry-t fix,hogy nem hívják meg. De majd beszélnem kell vele a történtekről. Ekkor támadt egy ötletem: egy darabig jól elleszek, ha kell még meg is játszom magam. Így a figyelem elterelődik rólam,mert aki állandóan bajt csinál nagyobb figyelmet kap. Talán megkérem Zayn-t. Ő biztos segít nekem ! Ezután elmegyek Harry-hez. Csodálatos terv. Hamar végeztem a ruhavásárlással,így már csak haza kellett mennem. Elég feldobott lettem,hogy egy ilyen megvalósítható tervet eszeltem ki. 
- Rose mi van rajtad ?!-futott oda hozzám Hannah. Nevetni kezdtem.





- Ruhának hívják.-mondtam és a házhoz sétáltam. Han megfogta a karom. 
- Ne csinálj hülyeséget !-figyelmeztetett. Már épp meg akartam nyugtatni,hogy "ugyan eszemben sincs",amikor megpillantottam a kígyózó sort a ház előtt. Persze,hogy nem a saját házunkban fogunk bulizni..
- Mi ez a hatalmas tömeg ?-kérdeztem.
- Úgy tűnik Liam egy kicsit elragadtatta magát..-vakarta meg a tarkóját és a kapuhoz vitt.
- Emberek ott van ! Jaj milyen szép ! Gratulálok ! Sok boldogságot !-kiabálták,amikor odaértünk. Próbáltam mosolyogni,de nagyon nem ment. Hannah ezt látva gyorsan berángatott a házba. Ott sem volt jobb a helyzet. Niall és Liam pezsgővel és kajákkal teli tálcákkal mászkált. Körbenéztem,mindenhol embereket láttam,akik jóízűen nevetgéltek. Kezdtem kiakadni,amikor megpillantottam Zayn-t. Magával ragadott. 
- Gyere tetszeni fog !





- Most hova viszel ?-kérdeztem. Zayn csak mosolygott,majd megállt. 
- A többiek ott bulizzanak kedvükre,mi jól elleszünk itt.-mondta nevetve és egy asztalhoz vezetett. Nem tudtam megszólalni. Komolyan egy étterembe hozott?! Kihúzta a székem,leültem. Minden olyan volt,mintha mi lennénk a világ legboldogabb szerelmes párja. Nem volt szívem közbe szólni. Jött a pincér vörös bort öntött.
- A babára !-emelte fel a poharát Zayn és felém nyújtotta. Ledermedtem. Egy darabig nem tudtam megmozdulni. - Sajnálom..-tette le a kezét. 
- A babára..-emeltem fel a kezem. Ekkor az asztalon lévő kezemhez érintette a kezét. Rápillantottam. Magabiztosnak tűnt. A szemei csillogtak. Elmosolyodtam. Nem sokára megérkezett pincért.
- Remélem szereted a spagettit..!-mosolygott. Bólintottam. Szótlanul kezdtünk el enni,amikor Zayn hosszasan nézett rám. - Várj spagettis lett a szád.-fogta meg a szalvétát és felém hajolt,de ahelyett,hogy letörölte volna,megcsókolt. Tapsvihar hallatszott a háttérben. Még a lélegzetem is elállt. Zayn visszaült a helyére és végig engem nézett. Látszólag nem is zavarta,hogy mindenki minket néz. Még mosolygott is. Már egészen kezdtem magam beleélni,amikor kiabálást hallottam. Felkaptam a fejem,majd vissza Zayn-re. 
- Ezt ugye te sem gondoltad komolyan ?-kérdeztem mosolyogva. 
- Miért ?-nézett körbe. - Nem tetszik ?
- Dehogyisnem..csak sok itt az ember..-pillantottam oldalra.
- Igen..Liam keze van a dologban..-jegyezte meg. Nevetni kezdtem,majd Zayn is. Akkor eszméltem csak fel,amikor megfogta a kezem és megsimogatta. Ideges lettem,ezt csak fokozta az egyre hangosodó kiabálás. 
- Én mondtam,hogy ne engedjék be !-kiabálta egy női hang. Pár perc múlva megjelent Harry. A kezei ökölbe szorultak. Összerezzentem Pont úgy követett,mint akkor. Elsápadtam. 
- Hé,mi baj ?-kérdezte Zayn,de már nem tudtam neki válaszolni,mert ideért Harry.
- Figyelmeztettelek haver..!-tette a kezét Zayn vállára. Be volt kötözve a kézfeje. A szívem egyre gyorsabban vert. Az emberek is elhallgattak. - Mi ez itt? Egy társkereső klub ?! Megmondtam már neked is,hogy HAGYD ŐT BÉKÉN !-kiabálta és leöntötte Zaynt,majd a spagettit is ráborította. Aztán rám nézett. Remegtem. - Gyere Rose !-rángatott el. Ellenálltam. 
- Nem Harry !- a kezei ökölbe szorultak és Zayn felé nyújtotta. Lehajtottam a fejem. - Csak ne bánts több embert !-motyogtam és vele mentem,de hátranéztem Zaynre. 




Leszedte a vállára ömlött spagetti darabokat,aztán rám nézett,majd lehajtotta a fejét és kikotorta az öléből a többit. 
- Ezt most miért kellett ?!-álltam meg,amint elértük a kijáratot. 
- Úgy is megkerestél volna..-morogta és a kocsijához vitt. 
- Nem megyek veled ! Ez nem volt szép ! Zayn..-rántottam ki a kezem,amikor Harry összeráncolt homlokkal állt előttem.
- Zayn ? Mi van vele ? Nem azt mondtad,hogy ott hagyott téged ? Most akkor ki baszik ki kivel ?-elfordítottam a fejem.
- Harry megmondtam,hogy tartsd magad távol tőle !-lépett közbe Liam. Harry halkan nevetett.
- Most meg mi ilyen vicces ?-kérdezte Liam. 
- Csak annyi,hogy nem veszed észre magad. Akármit csinálsz ő akkor is az enyém marad !-a kocsijához ment. - Majd érte jövök,ha erre te is rájössz !-szállt be,majd elhajtott. Liam magához húzott. 
- Nincs semmi baj,gyere menjünk vissza a házba.-bementünk a házba. Ott épp ment a tv. Természetesen mindenki azt nézte. 

"- Köszöntöm Kedves Nézőinket ! Mint mindig,most is egy igen érdekes témát csíphettünk el. Egy fiatal riporterünk számolt be az iménti eseményekről..."

Nem igazán érdekelt amit magyarázott,egészen addig,amíg meg nem hallottam...

"Érdekességképben: Mint tudjuk az Amerikai X Factor-t fel kellett függeszteni,mert Simon Cowell csapatából egy lánybanda,az ,,Infinity" egy tagja Rosalie Jackson súlyosan megsérült. Egyes források szerint már jobban,ezt nem hittük el,de számos kép készült egy szintén énekes, Louis Tomlinson-nal,aki szintén egy banda énekese. Ha ez nem elég,Simon csapatában volt az X Factor-ban. Mi csoda véletlen. Ám ma egy éttermet foglaltak le. Egy riporterünket érdekelte a hír és ő is elvegyült a tömegben.
Szia Katy hallasz minket ?
- Igen csodásan ! A mai este igen izgalmas volt ! Ez az étterem elég zsúfolttá vált és csak azokat engednek be,akiknek van meghívójuk. Azt nem tudni,hogy pontosan kik a meghívottak,de források szerint egy másik énekessel, Zayn Malik-kal érkezett,ám Harry Styles-szal távozott. Vagyis akkor az egész bandával ismeretséget kötött ?"

Odamentem és kikapcsoltam majd a kanapéra dobtam a kapcsolót. Amikor megfordultam megpillantottam Louis-t. 
- Hát ezt érzed..-motyogta és lerakott egy virágot az asztalra,majd elindult kifelé. 
- Várj félreérted !-futottam utána,ám elém álltak.
- Gratulálunk ! Hány hónapos a baba ?-kérdezgettek.
- Baba ?! Te terhes vagy..?-fordult meg Louis. Kikerültem a két vendéget és odasétáltam Louis-hoz. - Most már tényleg nem értelek..
- Amikor kórházban voltam.. Ott derült ki.-mondtam halkan,nem tudtam ránézni. 
- Harry az apja ?-kérdezte. Megráztam a fejem.- Akkor ?
- Nem tudom..-válaszoltam. Ekkor megjelent Liam. 
- Csak hogy végre meg vagy ! Egy családi fotóra kell jönnöd ! Na de hol az apuci ?-nézett körbe Liam. Nem sokára betoppant Zayn. - Á itt is van !-Liam a nappaliba húzott minket,Zayn átkarolt és a hasamra tette a kezét. Louis végig nézte a képeket,amiket csináltak rólunk. Az utolsón csak Zayn és voltunk rajta. Meg kellett csókolnia. Behunytam a szemem. 
- Sajnálom !-suttogta Zayn és lassan az ajkaimhoz érintette az övéit. Mikor végeztünk odasétáltam Zayn-nel az oldalamon.
- Chh..még hogy nem tudod..-nézett rám Louis megvetően. - Grat Zayn,bocs de nekem mennem kell..!
- Igazán nem kell sietned ! Várj hozok valamit inni !-ment a konyhába Zayn. 
- Tudod mit,teljesen megértem Zayn-t ! Igaza van !-mondta szemrehányóan. 
- Nem tehettem mást !-mondtam hangosan. 
- Mindig van választásod !-ment az ajtóhoz. 
- Akkor vigyél magaddal !-elkaptam a karját,rám nézett,majd az ajtóra.
- Minek ? Itt van neked Zayn. Nézz csak rá...ahogy rád néz..-szegezte Zayn-re a tekintetét. 
- Csak pár napra ! Harry keresni fogja Zayn-t és,ha meglát vele..-mondtam kétségbeesetten. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése