2015. február 27., péntek

43. Rész: Liam vallomása

- Jó reggelt !-köszöntött Zayn. Nem aludtam valami jól az éjjel. Ráadásul hányingerem volt,ezért a fürdő felé vettem az irányt.
- Hé,minden rendben ?-kérdezte aggódva Zayn. 
- Csak a szokásos...-motyogtam. Felöltözni,sőt semmihez sem volt ma kedvem. A reggeli rosszullétek mindent elrontottak. Visszamentem a szobába,kinyitottam a szekrényem,kivettem pár ruhát. Át akartam öltözni,de Zayn ott állt a szobaközepén. Ránéztem,próbáltam vele érzékeltetni,hogy menjen ki. Ám hirtelen közelebb jött,mikor elém ért,éreztem,hogy nehezebben veszek levegőt,zavart a közelsége. Többször is végignézett rajtam, pillantásomat a mellkasára szegeztem, nem tudtam ránézni. Felemelte az állam, egyenesen a szemeimbe nézett, aztán lehajolt. Teljesen leblokkoltam a levegő a mellkasomba szorult, alig álltam már a lábamon, amikor ajkaink összeértek. Nem tudtam megmozdulni, így hagytam,hogy megcsókoljon, fel sem tudtam fogni, mi történik, csak álltam, még a ruhák is kiestek a kezemből. 
- Éljen !-ujjongtak az ajtóból a többiek. Tapsoltak, kiabáltak. Zayn hátralépett, de én még mindig behunyt szemmel, dermedten álltam, csak kis idő múlva nyitottam ki. Zayn kiviharzott, nem értettem, mi baja van. Liam nagy vigyorogva közeledett. 
- Nem azt mondtad, hogy te csak játszol ?- kérdezte. Rápillantottam, igaza volt, ezt mondtam. Nem is értem...hogy hagyhattam. 
- Én csak...
- Szerelmes lettél belé ?-kérdezte. A gyomrom összerándult, nem tudtam megszólalni. - Tudom,hogy így van.-tette hozzá és kiment. Még mindig egy helyben álltam. 
- Rose ! Ezt hallgasd !!-lépett be Hannah vigyorogva. - Szóval, öltözz fel szépen, mert meghívtak egy baráti ebédre. Liam egy kedves barátja által. 
- Szuper..-mondtam halkan. Amikor Hannah kiment,felvettem a földről a cuccom és felöltöztem. Igyekeztem normálisan kinézni. Aggódtam azon, hogy mi lesz, ha rosszul leszek ? 
- Rose igyekezz !-Liam zörgetett az ajtón. Kinyitottam.
- Itt vagyok.- elmentem mellette, lementem a konyhába. Mindenki lázban volt csak én nem. Nem érdekelt ez az egész. 
Beszálltam Liam kocsijába, leghátra. Azt hittem mindenki jön, de csak Zayn,Liam,Hannah és én megyünk. 
  Az ablakon néztem kifelé, amikor megpillantottam egy srácot, aki úgy nézett ki, mint Harry. Éreztem, hogy elgyengülök, nehezen kaptam levegőt, alig bírtam ülve maradni, az ablaknak dőltem. 
- Rose, minden oké ?-Liam aggódva nézett a tükörből. Megráztam a fejem, feltűnt még egy, majd még egy és még egy alak, mind Harry pontos másai voltak. Szédülni kezdtem, nem értettem mi folyik itt. Behunytam a szemem, mielőtt megőrültem volna. Egy kezet éreztem a combomon, résnyire kinyíltak a szemeim, Zayn keze volt. Nem markolta meg, éppen hogy csak ott tartotta. 
- Ne aggódj, minden jól fog menni..!-mosolyogva, biztatón nézett rám. Kedves volt tőle, de nem tudtam mosolyogni. - Mi baj ?-kérdezte. 
- Semmi..-válaszoltam halkan. Zayn ajkai résnyire kinyíltak, láttam, hogy mondani akar valamit, de Liam "megérkeztünk" kiabálása miatt végül csendben maradt. 
  Lassan kiszálltam, igyekeztem lenyugodni. Az eget néztem, szürke esőfelhők borították. Felsóhajtottam, Hannah Liam-nek segített kipakolni a kocsiból a cuccainkat, eközben Zayn előre ment. Egyedül álltam, rosszul éreztem magam. 
- Hé kisasszony !-szólt nevetve Hannah. Elgondolkoztam, eszembe jutott amikor Liam és én elmentünk sétálni. Sosem hittem volna, hogy ennyire jó lesz. Nem akartam vele menni, unott voltam, végül mégis rávett. Liam végig mesélt nekem, mutogatott, hülyéskedett. Minden egyes szóra emlékszem. 
  Megint rossz érzés kapott el, Liam után rohantam, már mindenki bement. 
- Ő lenne Rose ?-kérdezte egy hang. Oldalra fordítottam a fejem. Fiatal srác volt, meglepődtem rajta, reméltem, hogy az arcomon annyira nem tükröződik. Ekkor Zayn mellém lépett, én csak meredten néztem a srácra. Zayn gyorsan kapcsolt.
- Rose, ő itt Thomas, egy nagyon kedves barátunk. Thomas, ő pedig itt Rose..-bemutatott minket egymásnak. Ez a Thomas furán vigyorogva nézett rám, épp valami kedveset akartam neki mondani, amikor Liam elkapta a karom.
- Megbocsáltotok ?-kérdezte, majd kihúzott egészen a kocsiig. - Tudom mit érzel most. Gyakran átélem ezt, ahogy Zayn is. Kérlek, csak próbálj normálisan viselkedni. Nem muszáj agyon játszani, ez a srác elég befolyásos. Ha meggyőzzük akkor egy ideig nem zaklatnak titeket. Érted a lényegét ? De gondolom nem okoz majd nagy problémát, hiszen láttam reggel mit csináltatok..!-zavart a vigyorgása, persze megértettem mindent és igaza volt, bénán indítottam. 
- Majd igyekszem.-mondtam, elindultam vissza a többiekhez, de visszafordultam.
- Ami reggel történt az teljesen véletlen volt..
- Meddig menekülsz még ?!-mordult rám Liam. Tudtam jól, hogy ő abban hisz, hogy majd megkedvelem Zayn-t jobban és akkor elfelejtek mindenkit. Boldogan amíg meg nem halunk. Ez mind nagyon szép és jó, de ott van az a krumpli is a hasamban. 
- Nem menekülök.- ezzel beviharoztam a házba, csak hangokat hallottam, ahogy nevetgélnek, de nem láttam senkit. 
- Szóval te lennél Rose..-szólalt meg egy hang.
- Igen..-válaszoltam, akárhonnan is jött. Ekkor előlépett az ajtó mögül.
- Mesélj valamit kettőtökről !-kíváncsi nézett rám, amitől a hideg futkosott, sőt táncot járt a hátamon. Nem tudtam mire kíváncsi igazán, mekkorát hazudjak neki. 
- Nos ?-kérdezte. Felnéztem rá, épp engem vizsgálgatott. 
- Thomas ! Épp téged kerestelek !-lépett mellé Zayn. Megmentett, megint.
- Épp Rose-t faggattam, de semmi nem akar elárulni nekem..-csóválta a fejét. Alig pár percen belül Hannah, majd Liam is itt termett. 
- Hát akkor nem megyünk ?-kérdezte Thomas. 
- De ! Ez nagyszerű ötlet !-támogatta Liam és elindult Thomas után.
- Minden rendben ?-kérdezte Zayn aggódva. Bólintottam. 
  Egy hatalmas, tágas helyiségbe értünk.
- Nem itt eszünk, ez csak a tárgyalásokra és hasonlókra jó. Olyan rideg a hangulata azokkal az oszlopokkal, a hosszú asztal, a vetítő...-Thomas tovább ment, kiértünk a teraszra.
- Itt túl hideg van..-gondolkozott, majd tovább ment. - Ez itt nem is tudom miért van itt, szinte sosincs itt senki.-egy egyszerű kis asztal volt ami max 5 személyes, hozzá székek, az asztal alatt egy szőnyeg.
- Itt nem lenne jó ?-kérdezte Zayn. Thomas értetlenül nézett rá. Nem tudta mire vélni. 
- Pont itt ? Ez a legegyszerűbb..-mondta, az asztalt fürkészte. 
- Támogatom !-lépett elé Liam. Thomas végül bólintott.
- Hívom Mrs. Atbarnd-t !-már el is indult, de Hannah elkapta a karját.
- Hagyd csak, majd mi megcsináljuk. 
Liam Hannah-ra mosolygott. Már korábban is sejtettem, hogy valami csak van köztük, de ez a mosoly mindent elárult. Odaléptem Liam-hez, félrehúztam. 
- Mi az ?-kérdezte türelmetlenül. Elmosolyodtam.
- Látom..!
- Mit ?!-értetlenkedett. Vigyorogni kezdtem, végre fölényben éreztem magam. 
- Mondd már !-türelmetlenkedett. 
- Láttam, hogy nézel Rá.-kezdtem bele. Liam elképedt arccal nézett rám, de én csak mosolyogtam. 
- Persze, és mégis kire gondolsz ?-kérdezte, látszott rajta, hogy pontos tudja ő is és csak azért kérdezte az előbbit, hogy meggyőződjön róla, én is tudom-e. 
- Hannah Amelia Summer.-válaszoltam direkt hangosan. A tekintete azonnal a lányra irányult, aki épp Zayn-nel beszélgetett. Vártam Liam válaszára, de ő csak bámulta, egyre biztosabb voltam, abban, hogy...
- Te szerelmes vagy !-suttogtam, majd én is csatlakoztam a többiekhez. 
- Sziasztok.-köszöntem. Zayn mosolyogva nézett rám. 
- Liam nem jön ?-kérdezte Hannah, akaratlanul is kuncogni kezdtem. 
- Figyeljetek..-lépett hozzánk Thomas, mindenki érdeklődve nézett rá.
- Szóval arra gondoltam, hogy mi lenne, ha előbb kimennénk úszni egyet ?
- Felőlem oké, de itt Rose a legnagyobb kérdés.-Zayn átkarolta a derekam és az ölébe húzott, így a keze a hasamra csúszott, párszor meg is simogatta. 
- Na Rose ?-kérdezte Thomas.
- Ne félj, vigyázok rád !-suttogta a fülembe Zayn. Libabőrös lettem, ahogy a meleg levegő, amit beszéd közben lehelt ki, a fülemhez ért. Nem tudtam megszólalni, így csak bólintottam. 
- Akkor gyertek !-intett Thomas.
- Ácsi !-szólalt meg Hannah.- Az oké, hogy ti hárman fogjátok és leveszitek a felsőt vagy a nadrágot, de mi van Rose-zal és velem ?!
- Erre is gondoltam. Ajándékba választhattok akármilyen fürdőruhát !-Hannah elcsitult.
- Jó akkor menjünk.-mormogta. 
   Azt hittem egy kis medencéről beszél, persze egy egy homokos partra értünk. Ki hitte volna, hogy a kertje végén egy nem egy medence, hanem egy strand van ?! 
- Ott vannak azok a bódék, válasszatok kedvetekre !-mosolygott Thomas.
- Ez a gyerek nekem nagyon..-jegyeztem meg.
- Fura ?-lépett oda hozzám Liam. Bólogattam.- Áhh szegény unatkozik.
- Unatkozik ? Kisebb kastélya van, strandja..-soroltam, de Zayn közbe vágott.
- De nincs családja, barátnője, egyedül van. Így az egész mit sem ér..-mondta. Liam ránk mosolygott. 
- Na gyere már !-Hannah a bódéhoz húzott.- Akkor válasszunk valamit..
    Mikor mi is fel voltunk már öltözve, észre vettem, hogy ameddig Hannah próbál Liam közelében lenni, Liam egyáltalán nem, sőt kerüli szegényt Han-t. Odasétáltam Liam-hez, a földön ült és a homokot szórta, mint egy kisgyerek.
- Liam, mi baj ?-kérdeztem kedvesen. Felnézett rám, aztán újra a homokra.
- Láttam, hogy kerülöd Hannah-t, talán összevesztetek ?
- Nem.-megrázta a fejét.
- Gyere menjünk be mi is !-felhúztam a földről és a víz felé toltam. Tiltakozott, de megjelent Zayn és meglepően erős volt, mert simán belökte Liam-et a vízbe. Így már mindenki bent mulatott. Zayn folyton felkapott nehogy valami bajon legyen, hiába mondtam neki, hogy nem kell. Végre láttam, hogy Liam is próbál Hannah-val lenni, de Thomas is folyton vele, hisz velem nem lehetett, mert Zayn védelmezett, meg aztán nagyon jól tudta, hogy Zayn a "barátom".
- Tudom, hogy te csak megjátszod ezt, de..-szólalt meg Zayn. Pont a legrosszabbkor akar őszinte lenni.- Rose figyelj rám, tudom, hogy megint veszekedés lesz a vége, de ezt már nem bírom sokáig !-végül vallomás helyett kiment a partra.
- Hova megy Zayn ?-kérdezte Thomas.
- Ő...csak sétál egyet, rosszul van.-próbáltam hihetően hazudni. Már kezdett nekem is elegem lenni a sok hazugságból. Én is kimentem a partra, leültem egy törölközőre, Hannah mögé, ekkor odajött hozzánk Liam, kicsit hátrébb csúsztam. 
- Hannah..-Liam mély, még is gyengéd hangon szólalt meg. A lány ránézett. 
- Valami nagyon fontosat szeretnék neked elmondani !-folytatta, megvakarta a tarkóját.- Amikor egyszer a konyhában vagy a nappaliban beszélgettünk, rájöttem, hogy nagyon jó barátok vagyunk...-mélyen Hannah szemeibe nézett, aztán elbambult.





- Szóval ezzel csak annyit akartam mondani, hogy én...
- Emberek !-vágott közbe Thomas. Hannah kétségbeesetten nézett Liam-re hátha folytatja, de Liam felállt.
- Mennünk kell ?-kérdezte, Thomas bólintott.
- Itt van pár ember akik kérdezgetni akarnak. Tudjátok, akikről már meséltem.-magyarázta. Szúrós szemmel néztem a drága unokabátyámra, aztán pedig Thomas-ra. Összepakoltunk és elindultunk befelé. 
  Végre megszáradtunk, felöltöztünk. Nem sokára megjelent egy alak jegyzet füzettel. Bemutatkozott, aztán érkezett még pár ember. 
- Szóval nem kell izgulni. Mi csak pár kérdést tennénk fel a lényeg, hogy csak természetesen.-mondta az egyik. Liam morgott egyet.
- Akkor gyertek enni.-mondta Thomas. Nagyon zavaró volt ez a sok ember, azt fogják nézni, hogyan eszünk ?! Hannah mindenkinek megterített. Lassan elkezdtünk enni. Ekkor közelebb jöttek, bekapcsolták a kamerát. Mikor mindenki megette, kivittem a tányérokat. Ekkor meghallottam Harry hangját. Kiestek a kezemből,néztem magam elé. Nem értettem mi történt. Egyre hangosabban hallottam, a hang irányába indultam. 
- Ugyan már ! Ő a legjobb barátom !-hallatszott Harry hangja. Ekkor megpillantottam..





Csak a tv és benne egy interjú. Lefagyva álltam és csak néztem. Ott állt Liam is mellette, akkor még minden rendben volt. 
- Rose! Minden.....rend...-odalépett hozzám Hannah,látta,hogy meredten nézek a képernyőre. A vállamra rakta a kezét,aztán elment összeszedni a tányérokat. 
- Hát itt meg mi történt?-kérdezte Thomas. Ledermedtem,ha rájön..de nem tudtam megmozdulni,Harryt bámultam. 
- Az én hibám!-válaszolt Hannah.-Nagyon sajnálom,véletlenül meglöktem Roset és kiestek a kezéből a tányérok. 
- Mindenkivel megesik,de hol van Rose?
- Nem tudom..-vágta rá Han. Még mindig a tv-t bámultam.
- Hát itt vagy!-egy kezet éreztem,amint a vállamhoz ér.- Mit nézel annyira? Csak nem bejön Harry?-nevetett. A levegő a mellkasomba szorult,egy hatalmas gombóc került a torkomba,a szemeim elkerekedtek.- Rose? Ugye nem?-ezzel el is ment. Csak azután mozdultam meg,miután vége lett. Megkerestem Hannaht.
- Gáz vagy..!-súgtam neki oda.
- Mi baj? A hasad?-nézett az említett testrészre. Megráztam a fejem.
- Rosszabb..!
- Mi? Figyelj nekem meg kell terítenem a desszerthez.-elindult az asztal felé,követtem.
- De ez nagyon fontos!-látszólag nem igazán érdekelte. Elkezdtem gondolkozni,hogy mit is csináljak. Beugrott valami..amivel elfelejti majd mindenki...Harryt. 
Nyugodtan leültem a helyemre,Zayn mellé. Thomas mindenkinek odarakta a desszertet,ami csokis fagyis öntetes akármi volt. Szúrósan,gyanakodva nézett rám. Egy ideig csendben voltam,aztán egyszer csak a hasamhoz kaptam,összerándultam.
- Minden rendben?-hajolt hozzám Zayn.
- Nem igazán.-hazudtam neki. 
- Mi folyik ott?-kérdezte Liam kíváncsian. Tovább fogtam a hasam,a szemem sarkából láttam,hogy Zayn is a hasam nézi aggódva.
- Minden rendben van.-mondtam. Thomas  engem méregetett,tennem kellett valamit,még jobban összerándultam.
- Tudom,hogy valamit titkoltok..!-jegyezte meg Thomas. Lehajtottam a fejem. 
- Igen valóban..-mondtam halkan,a kamera közelebbről vett minket. Felemeltem a fejem,Hannah kétségbeesetten nézett rám. Zaynre néztem.
- Sajnálom...-tátogtam. Az arckifejezése megváltozott. Han megbökött a lábával,ránéztem. Nem olyan feltűnően megrázta a fejét.
- Szóval? Felesleges lenne titkolózni.-mondta Thomas.
- Igazad van..-sóhajtottam.- Akkor el is kezdem..-megfogtam Zayn kezét és a hasamra húztam,ezt főként a mögöttem álló kamerások láthatták. 
- Mit csináltok?-kíváncsiskodott.
- Csak megfogta a hasam.-válaszoltam és Zaynre néztem mosolyogva. Thomas értetlenül nézett. Hannah kicsit megkönnyebbült.
- Gondolok valamire..de...az..-magyarázta Thomas.
- De igen..bár véletlenül történt,de úgy tűnik,babát várok.-végig a hasamat simogattam,Zayn lehajolt és megpuszilta. Megsimogattam a hátát. Néma csend következett,Thomas is próbálta összerakni a dolgokat. 
- Ugye csak ugrattok..!-mondta. Összekulcsolta Zayn a kezünket és mosolygott.
- Nem..Először mi is így gondoltuk,de nagyon úgy tűnik,tévedtünk.
- És akkor te vagy a boldog leendő apuci?-kérdezte Thomas. Bólintott.
- Igen,én. -a vállára hajtottam a fejem.
- Sok boldogságot!-mosolygott.
- Igyunk a kis Malikra !-emelte fel a poharát Liam.
- Rosera,Zaynre és picire!-helyeselt Hannah. 

3 megjegyzés:

  1. Sziiia nagyon jo a torid imadom :P ugye irtad legfelul, hogy ott talalhato az uj evad, de sehol se talalom.. :( remelem tudsz segiteni.
    elore is koszi :*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Kedves Olvasóm ! <3

      Köszönöm,hogy olvasod a blogom,nagyon jól esik ! <33
      Ez már az ÚJ ÉVAD! Az előző a 4o.résznél fejeződött be. Remélem érthető voltam,bármi kérdésed van,nyugodtan írj ! :*

      Szeretettel Szerk. Diána xx

      Törlés
    2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés